>> Den Blå Maskinen <<

Från spelarna i Överkalix IFs division 2-lag. I med -och motgång, med blicken uppåt!

Jättetack, allihopa

Publicerad 2013-02-25 08:08:41 i Fredrik Åström #12

Nu ska jag absolut inte bli långdragen och sentimental... men det är inte bara på isen som det har varit fantastiska prestationer. Jag talar för mig, men kan faktiskt garantera att alla står bakom mig så jag vågar tacka å allas vägnar. Vi har ledare runt isen, ledare ovanför oss som nog aldrig någonsin motarbetat oss överhuvudtaget, vi har en supportergrupp och en fin publik. Dessutom har eldsjälar arbetat hårt, på egen hand, för oss och framförallt för folket i Överkalix. Den här säsongen har varit fantastisk på isen och fantastisk utanför isen. Man vill ta i hand med alla och verkligen tacka samtliga personligen. För några år sedan så hade det varit lättare, men nu har vi fått ett sånt stöd... av så många att det vore omöjligt. Vi är oerhört tacksamma och samtliga ska ta åt sig av det.
 
 
Nu försöker jag släppa hur säsongen slutade och håller mig lite nergrävd till avslutningsresan.
Nästa Måndag så åker löparskorna på.
 
 
 
Tack ALLA för den här säsongen!
Nu är det bara att börja om.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lasse

Publicerad 2013-02-25 12:29:09

Ja du Fredrik det är inte bara jag som saknar den blåa maskinen redan vi är många.Denna säsong har varit en upplevelse jag hoppas att man får se ALLA killar som varit med denna säsong.Jag har ju haft turen att få vara med er tidigare som ledare och det känns lite i mitt hjärta när man sitter nu framför tangentbordet och försöker skriva nåt vettigt.Jag hoppas Fredrik du håller i gång bloggen till nästa säsong om ryckten och vad som händer.Tack för din insatts på isen och utanför Fredrik

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela