>> Den Blå Maskinen <<

Från spelarna i Överkalix IFs division 2-lag. I med -och motgång, med blicken uppåt!

Rättelse!

Publicerad 2012-12-05 12:27:39 i Fredrik Åström #12

Ordförande var snabb att poängtera hur fel jag hade i förra inlägget. Någonstans brukar jag tänka att "Fan, min hjärna är ju sylvass... ingen kan matcha min skalle" men nu gjorde jag ett litet fel. Matchen idag, mot Övertorneå H, spelas i Övertorneå. Ingenting annat. I Tornedalium 19.00.
 
 
Ett misstag är lätt att göra, men... i serien möter vi alla lag hemma och borta, en gång. Två matcher. Vi har redan mött dom på hemmaplan, inte bara i serien utan även som träningsmatch. Så, det finns inte ens en träningsmatch på bortaplan att skylla denna förvirring på. Nåja. Matte K, kör ju med att han har ett "Skjort i ess-ärmen".
 
 
Match i Övertorneå helt enkelt. Och det har Överkalix IFs officiella hemsida kört rätt hårt på, för att man inte ska missa i vilken ort den helt enkelt ska spelas. Se bilden.
 
 
 
 
 
Nu kör vi! Vi kommer hem med tre poäng!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela